keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Egg, parsley, toast - Muna, persilja, paahtoleipä


This week I´m baking lots of cakes and I don´t have much time for cooking. Today I opened Hugh´s book and I found this recipe there and noticing that I´ve got all needed in house or garden. I could cook it quickly and only tricky bit was poaching the eggs. Using parsley as main ingredient wasn´t new to me.  Sometimes I´ve sown far too much flat-leaf parsley to kitchen garden (yes you can do that, easily). I gave it a go in savoury pie with feta cheese and it was success. 

Tällä viikolla olen leiponut paljon kakkuja eikä minulla ole ollut paljon aikaa ruuanlaittoon. Tänään avasin Hugh`n kirjan ja löysin tämän reseptin ja totesin, että kaikki mitä tarvitsen löytyy puutarhasta tai kaapista. Sain tehtyä sen nopeasti, ainut haastavampi osa oli uppomunien keitto. En käyttänyt persiljaa pääruoka-aineena ensimmäistä kertaa. Joinain vuosina olen onnistunut kylvämään sileälehtipersiljaa kasvimaalle (se käy helposti). Päätin tehdä siitä suolaisen piiraan fetajuuston kera ja se oli menestys.

I poached eggs too long so they there bit too hard. I´d like yolk bit runny, my husband was prefers harder, so he was happy. Tasty and filling it was. Good weekday supper. Here you are!

Uppomunat kiehuivat liian kauan eli olivat hieman liian kovia. Pidän siitä, että keltuainen on juokseva. Mieheni pitää kovemmasta, joten hän oli tyytyväinen. Maukasta ja täyttävää tämä oli. Hyvä arkiruoka. Olkaa hyvät!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti