keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Recipes - Reseptit


I've been asked once in while that why don't I give you the recipes here in my blog. On the very first posting I wrote that I'm not giving them, if you want them, buy the book. I've linked you to recipe if I've found it from River Cottage website or somewhere else in web where it's been published by permission of the author.

Minulta kysytään silloin tällöin miksen anna reseptejä tässä blogissani. Ihka ensimmäisessä postauksessani kirjoitin, etten tule niitä antamaan ja jos haluat ne, osta kirja. Olen linkittänyt reseptin, jos olen sen löytänyt River Cottagen nettisivuilta tai muualta, missä ne on julkaistu tekijän suostumuksella.

When I got the book, it was just published in England. I appreciate author's work so that I don't put out exact recipes from book as I don't have a permission to do so. Hugh Fearnley-Whittingstall has copyright to this book's text. 

Kun sain kirjan, se oli juuri julkaistu Englannissa. Arvostan tekijän työtä niin, etten paljasta tarkkoja reseptejä kirjasta koska minulla ei ole siihen oikeutta. Hugh Fearnley-Whittingstall omistaa tekijänoikeudet kirjan tekstiin.

I've noticed that in many blogs, especially Finnish ones (to my shame), writer's do put out recipes from different authors. I'm not going to be one of them. It's easy to get the book from River Cottage Online Shop if you like. At the moment the price has gone down to £12.

Olen huomannut, että monissa blogeissa, erityisesti suomalaisissa (häpeäkseni), kirjoittajat julkaisevat eri tekijöiden reseptejä. Minä en aio olla yksi heistä. Kirja on helppo ostaa River Cottage Online Shopista jos sen haluat. Tällä hetkellä kirjan hinta on laskenut 12 puntaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti